DECATHLON EN BASIC-FIT LANCEREN #sportinuwkot

In deze moeilijke tijden slaan Decathlon en Basic Fit de handen in elkaar om sport en beweging tot bij de mensen thuis te brengen en toegankelijk te maken voor iedereen. Daarvoor willen we samen de #sportinuwkot #sportalamaison beweging op gang brengen.

Het is de kernactiviteit van beide merken om iedereen actief te krijgen, en dat is niet anders nu we gedwongen thuis zitten. Daarnaast zorgt een leuke thuis work-out natuurlijk ook voor een gezonde onderbreking van de dag wat helpt om mensen positief te houden.

Wij vinden het belangrijk om samen actief te blijven, met elkaar in contact te blijven en voor onszelf en anderen te zorgen, ook al is het digitaal. Daarom hebben we besloten om sport en beweging zo breed mogelijk beschikbaar te maken, alleen thuis of met sportmaatje(s) via livestream. ​

Vanaf deze woensdag om 12.00 uur zenden we op Instagram TV een eerste training uit voor gezinnen, gegeven door een Basic Fit Personal Trainer. Volg ons op onze website (www.decathlon.be) en op onze sociale netwerken (Facebook Decathlon Belgium en Instagram @decathlonbe) om op de hoogte te blijven van alle trainingen die er aan zitten te komen! Blijf kalm, veilig en actief. Maar bovenal, veel plezier!

Meer info?
RCA - Kirsten Van de Werf - kirsten.van.de.werf@rca.be - 0492 12 77 54

Over Decathlon:
In de grote sportwinkelketen Decathlon ligt de focus op sport toegankelijk maken met scherpe prijzen en een ruim aanbod voor zowel beginnende as ervaren sporters. Decathlon biedt eigen huismerken of ‘passiemerken’ aan zoals Quechua, b'Twin, Kipsta of Tribord, maar ook andere internationale topmerken. Vandaag heeft Decathlon winkels in 69 landen. Decathlon België telt bijna 3.000 medewerkers. Wereldwijd wordt een omzet gerealiseerd van zo’n 12,4 miljard euro (2019).